Prekių pristatymas 

Visos parduodamos prekės yra naujos, originalioje pakuotėje, suteikiama gamintojo garantija (pilna). Reali prekės išvaizda kartais gali skirtis nuo pavaizduotos nuotraukoje. Jei Jūsų užsakyta prekė užsakymo metu yra mūsų parduotuvėje arba sandėlyje -  ją Jums galime pristatyti Kaune per 1-2 d.d, į kitus miestus. per 1-7 d.d.  Atskiru sutarimu Jūsų užsakytas/ nupirktas prekes apie 1 mėnesį  ir ilgiau galime saugoti savo sandėlyje. Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra - mes su Jumis susisieksime ir informuosime apie pristatymo laiką. Specialūs užsakymai gali užtrukti nuo 2 iki 4 savaičių.

1. Prekių atsiėmimas BUITEX parduotuvėje -  nemokamai

Prekes galite atsiimti mūsų parduotuvėje Taikos pr. 43, Kaunas. Prieš atvykstant būtinai informuokite pardavėją apie atvykimą, kad prekė būtų paruošta. Jūs visada galite derinti patogų prekių atsiėmimo laiką tel. 861470570, 861467200.

  Parduotuvės darbo laikas: pirmadienį-penktadienį: 9:30–18:30 val., šeštadienį: 9:00–16:00 val. 

2. Pristatymas Kauno mieste ir apylinkėse 7-12-15-25 €

Standartinis  prekių pristatymas iki laiptinės ar namo  be užnešimo paslaugos - 7€

Prekių pristatymas iki laiptinės ar namo, ir 1 darbuotojas padeda pirkėjui užnešti prekes - 12€

Didesnių gabaritų prekių pristatymas iki laiptinės ar namo, ir 2 darbuotojai užneša prekes  15 - 25 €

Kitais, nenumatytais atvejais prekių užnešimo paslauga derinama individualiai.

Prekės pristatomos darbo dienomis nuo 9.30 – 18.00 val. Šeštadienį: 9:00–15.30 val.

 Jūs visada galite derinti patogų prekių pristatymo laiką tel. 8 614 70570, 8 614 67200.  Atskiru sutarimu prekes pristatome kitu laiku. Apie prekės pristatymą galime informuoti skambučiu. Jei pristatymo dieną negalėsite būti nurodytoje vietoje, kiek galima anksčiau informuokite apie tai  Buitex darbuotoją el. paštu: ebuitex@gmail.com. ar tel. 8 614 70570, 8 614 67200, ir koreguokite pristatymo laiką į Jums patogią datą.

Svarbu! Prekės atsiėmimo metu būtina patikrinti pristatytų prekių išorinę būklę: ar nėra išorinių prekės pakuotės pažeidimų, kurie galėtų įtakoti prekės kokybę. Visas pretenzijas ar pastabas dėl pristatytų prekių priimame tik pristatę prekę, prieš pasirašant ant prekės pristatymo dokumento. Klientui sutikus, prekė išpakuojama ir patikrinama ar nėra matomų mechaninių pažeidimų. Klientui apžiūrėjus prekę ir pasirašius ant dokumento yra laikoma, kad prekės yra įteiktos tinkamos kokybės. Visos pretenzijos dėl prekių kokybės pablogėjimo, kuris atsirado vėliau transportuojant prekes į kitą vietą - nepriimamos.

Jei defektai pastebimi po mūsų transportavimo arba randami išpakavus prekę, kliento noru gali būti sumažinta prekės kaina, defektuota prekė pakeista į naują arba grąžinti už prekę sumokėti pinigai.

3. Pristatymas Lietuvos teritorijoje su DPD 

Prekes Lietuvos teritorijoje pristato DPD siuntų gabenimo tarnyba „ DPD Lietuva“ – viena pirmaujančių siuntų pristatymo bendrovių Europoje.

Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 1-7 d.d.

Atsiskaitymas pristatymo metu (COD). Už grynųjų pinigų priėmimą, taikomas  mokestis nuo sumos  1,5 proc.. Pasirinkę apmokėjimo būdą grynais pinigais, prekės pristatymo metu turėkite tikslią Jūsų užsakyme nurodytą grynųjų pinigų sumą. Kurjeris išrašo grynųjų pinigų priėmimo kvitą.

 ID patikra. Atsiimant prekes iš DPD kurjerio būtina pateikti užsakyme pateikto asmens tapatybę įrodantį dokumentą. Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.  DPD rūpinasi Jūsų siuntomis, todėl nori būti 100% tikri, kad siunta pasieks reikiamą asmenį.

Pristatymo adresas. Siunta bus pristatyta darbo valandomis. Todėl rekomenduojame Jums nurodyti tą pristatymo adresą, kuriuo Jus galės rasti kurjeriai darbo valandomis.

Telefono numeris. Visuomet pateikite savo telefono numerį. Taip kurjeriai  Jums galės pranešti, kada prekės bus pristatytos. 

Pakuotės dydis

Vokas iki 0,5 kg;

Pakuotės iki 31,5 kg  ( XS  iki8,5x19x61 cm 1kg); (S  iki 8,5x44x61cm -5kg); (M iki18x44x61cm-10kg); (L iki 37x44x61 20kg);( XL- ilgis ne daugiau 3m - iki 31,5 kg);

Paletės iki 700 kg. 

Krovos/užnešimo darbai. Jeigu prekės sunkesnės nei 31,5 kg, nepamirškite užsisakyti krovos/užnešimo darbų. Kitaip Jums teks pirkinius užsinešti patiems.

Krovos darbai – tai sunkios siuntos pakrovimas ir/ar sunešimas iš nurodytos vietos Siuntėjo adresu į transporto priemonę arba iškrovimas ir/ar sunešimas iš transporto priemonės pristatymo adresu. Paslaugą atlieka vienas DPD kurjeris. Iškraunant ir/ar nešant pakuotes gali dalyvauti Gavėjas.

Paslauga taikoma šiais atvejais:

Kai viena pakuotė sveria daugiau kaip 31,5, iki 80 kg, ir kurjeris ją neša kartu su Gavėju iš/į vietą.

Kai siunta sveria daugiau, kaip 31,5 kg, bet yra sudaryta iš daug lengvų (iki 31,5 kg) pakuočių, kurias kurjeris sunešioja iš/į vietą.

Paslauga nėra taikoma, jeigu viena pakuotė sveria daugiau kaip 31,5, iki 80 kg, ir Gavėjas padeda Kurjeriui ją pakrauti į/iš automobilio, bet jos nereikia nešti į vietą. Tokiu atveju šis veiksmas atliekamas nemokamai.

Kai Gavėjas neša siuntą kartu su DPD kurjeriu, DPD neatsako, jeigu siunta buvo pažeista nešimo metu.

Sunkesnių nei 31.5 kg siuntų pakrovimo-iškrovimo darbai, kraunant rankiniu būdu +0,03 € be PVM už 1kg.

Apie numatomą siuntos su užsakytomis prekėmis pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti. Pristatymo dieną Jums paskambins kurjeris ir patikslins pristatymo laiką.

Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 21€ be PVM  .

Užsakyti krovos darbai (UKD) - tai iš anksto užsakytas sunkių siuntų pakrovimas / iškrovimas.

 Garantuotas sunkios siuntos iškrovimas ir/ar sunešimas iš transporto priemonės pristatymo adresu. Paslaugą atlieka du DPD darbuotojai. Iškraunant ir nešant pakuotes gavėjas nedalyvauja.

Paslauga taikoma:

Kai viena pakuotė sveria daugiau kaip 31,5, iki 80 kg, ir jai krauti/nešti Siuntėjas užsakė UKD paslaugą (du DPD darbuotojus).

Kai siunta sudaryta iš daug lengvų (iki 31,5 kg) pakuočių, kurias reikia sunešioti, ir Klientas užsakė UKD paslaugą (du DPD darbuotojus).

Paslaugos teikimo terminai ir teritorijos

I zonoje (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Telšiai, Utena) – kitą darbo dieną po siuntos priėmimo;

Likusiose Lietuvos vietovėse – suderintu su Gavėju laiku per vieną tris darbo dienas.

Šeštadieniais paslauga teikiama tik I zonoje (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Telšiai, Utena).

Jeigu UKD paslauga nebuvo užsakyta ir siuntą neša Gavėjas kartu su DPD kurjeriu, DPD neatsako, jei siunta buvo pažeista nešimo metu.

Paslaugai taikomas specialus žymėjimas - juosta „Užsakyti krovos darbai“.

Paslaugos kaina - 17,50 € už siuntą, sveriančią 31,5-80 kg ir po 14 € be PVM už kiekvienus papildomus 50kg.

 

4. Svarbu žinoti priimant prekes iš DPD kurjerio 

Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su DPD kurjeriu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį.

Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.

Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.

 

 ATMINTINĖ

 Atmintinė skirta DPD siuntų gavėjams, kurie priima siuntas iš DPD kurjerio. Gavėjai turėtų atkreipti dėmesį į šiuos esminius dalykus: 

1. SUSISKAIČIUOK PAKUOTES 

DPD kurjerio pristatomas pakuočių (dėžių) skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas kurjerio naudojamame skenerio ekrane.

Jeigu pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius skiriasi nuo skeneryje nurodyto dėžių skaičiaus – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti pristatomų dėžių skaičių skeneryje. 

 2. PATIKRINK PAKUOČIŲ ETIKETES 

Ant DPD pakuočių (dėžių) etiketėse turi būti nurodytas Jūsų adresas, o dėžių numeriai turi atitikti  skeneryje nurodytiems pakuočių numeriams.

Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) numeriai skiriasi nuo skeneryje nurodytų dėžių numerių – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti gautų dėžių numerius. 

 3. APŽIŪRĖK GAUTAS PAKUOTES 

Pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t. y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir pan.

Jeigu prekes pažeistoje pakuotėje yra apgadintos – tuomet su DPD kurjeriu turi būti surašytas „pakuotės pažeidimo aktas“. ”Pakuotės pažeidimo akto“ formą turi DPD kurjeris. 

 4. TEISINGAI INFORMUOK 

Informacija apie neteisingai pristatytas pakuotės (dėžes) turi būti pateikta nedelsiant el. paštu kas@dpd.lt arba tel.: 8-5-2106777. Pateikiamoje informacijoje turi būti DPD pakuotės numeris.

Nesilaikant atmintinėje pateiktų, siuntų priėmimo nurodymų priimant siuntas,  Buitex neatsako už pristatytų prekių trūkumą ar sugadinimą.